S’ha acabat la temporada de premis

Posted: 3 Octubre, 2010 in General

Divendres es van lliurar els Premis Blocs Catalunya i aquest blog no va guanyar en la categoria Educació. Ho va fer El vaixell d’Odisseu: felicitats. Jo no vaig poder ser present a la cerimònia, però el blog va estar ben representat perquè hi van assistir la Cristina i la Teresa: gràcies 🙂

Cristina i Teresa

Amb això acaba la temporada de premis. Ens n’hem presentat a dos i els resultats han estat:

  • Guanyadors del Premi de Blocs Educatius d’Osona
  • Finalistes dels Premis Blocs Catalunya

No està gens malament, trobo. Felicitats a tots els integrants d’aquesta aventura i gràcies per haver participat més enllà del que us demanava l’assignatura que dóna origen a aquest blog.

I ara, què? Assignatura acabada, procés dels premis finiquitat… en l’entremig fins i tot jo he deixat de ser professor de la Uvic. Doncs ara quedeu 100% alliberats, com no podia ser d’una altra manera. Aquest blog deixa de ser el blog d’una assignatura de la Universitat de Vic i possiblement passarà a ser simplement un blog temàtic sobre informació en l’entorn d’internet. Si tinc temps i ganes de fer-ho, l’aniré alimentant; si no, doncs quedarà per aquí vegetant. En qualsevol cas, ja serà tot a títol personal. Si algú de vosaltres (em refereixo als companys d’assignatura) hi vol participar, només ha de dir-ho i el donaré d’alta com a autor. En qualsevol cas, estaré content si de tant en tant us veig aparèixer per aquí.

Anuncis
Comentaris
  1. eva romero ha dit:

    a mi em fa pena que s’acabe, la veritat. Açò d’anar saltant de bloc en bloc, afegir i llegir comentaris, mirar per si hi ha novetats… No ens han donat el premi, però pense que tots hem guanyat molt treballant a través d’aquesta plataforma. I gràcies a tu, Javier, per ser un “inquiet digital” i haver aconseguit que li perdérem la por al món dels blocs… i als blocaires 😉

  2. Javier Leiva Aguilera ha dit:

    No serà tant intens, però podem continuar els que en tinguem ganes. Al final ha estat divertit, oi? Seguirem en contacte fins i tot més enllà del blog, i això m’alegra 🙂

    Tu no deixis les teves Vicodisees!

  3. eva romero ha dit:

    jopéeee, quin és el termini d’inscripció? Jo, malgrat que porte 7!!! 7!!!! assignatures, m’apunte. No sé què podré fer, però intentaré, almenys, donar una mica el callo… A més, el meu bloc seguirà funcionant, no sé amb quina freqüència… segurament, cada vegada que se me pose al cap una cosa i no me la puga treure ni con agua caliente.

    Venga, va, ompli’m a mi també al fitxa!! 🙂

  4. lidiauvic ha dit:

    Doncs compteu amb mi! Javier, ja diràs com vols que funcioni la cosa…

  5. eva romero ha dit:

    quina il·lu, porfaplís!!

  6. Javier Leiva Aguilera ha dit:

    Us he afegit com a editores. Us sembla bé?

    Per part meva simplement això passa a ser un blog col·laboratiu on jo sóc autor i vosaltres també. Simplement, i a veure si entre tots tres (i si hi ha algú més al final) aconseguim que la cosa segueixi prou viva 🙂

    Quan pugui actualitzare la informació de la part superior esquerra. Gràcies per apuntar-vos a la festa!

  7. Joan Ayats ha dit:

    Bona iniciativa Javier, i enhorabona pel reconeixement que ha tingut aquest bloc.

    Salut!

Deixa un comentari

