Exercici: Realitat augmentada i vacances

Posted: 2 Setembre, 2010 in General
Etiquetes: ,

El terme realitat augmentada cada vegada és més popular. Es tracta d’utilitzar aparells per extreure informació de l’entorn on som i poder prendre decisions sobre temes concrets (triar un restaurant en un lloc on no hem estat mai, saber a què correspon determinat monument, etc.). Acostuma a fer-se servir gràcies al telèfon mòvil (els actuals smartphones) i la combinació de quatre dels elements que aquests terminals acostumen a tenir:

  • Càmera
  • Antena GPS
  • Connexió a internet
  • Aplicació de realitat autgmentada

Jo aquestes vacances he començat a fer servir algunes de les eines que existeixen, tot i que encara tímidament. Per exemple, al mig de Piamonte semblava no haver-hi cap restaurant a milers de kilòmetres a la rodona, així que amb l’ajuda del telèfon em vaig assabentar que existia un restaurant en un petit poble que tenia molt bones crítiques. Hi vaig anar, i… uf! 😉

Per cert, el restaurant és La Nuova Valle.

I tu? Has fet servir alguna vegada aquesta possibilitat? Què te’n sembla? En tot cas, pots ampliar la informació que jo he donat escrivint un article sobre el tema al teu blog?

Anuncis
Comentaris
  1. eva romero ha dit:

    jopeta, Javier, aquest matí he estat buscant a la xarxa una tenda on comprar un carregador per al mòbil a la illa d’Eivissa, que me l’he deixat a l’Olleria. Vaig a començar a fusar!

  2. Montse ha dit:

    Enhorabona pel bloc i molta sort.
    Montse, Acollida Institut Carles Vallbona.

  3. javier leiva ha dit:

    Gràcies Montse, el mateix et dic 🙂

  4. […] proposta del Javier, Realitat augmentada i vacances, em torna a situar al principi dels temps. Queda tant per […]

Deixa un comentari

