Premis Blocs Catalunya

Posted: 17 Juny, 2010 in General
Etiquetes: , ,

Premis Blocs CatalunyaAra que som campions d’Osona, ha arribat el moment de lluitar pel campionat de Catalunya. Em refereixo als Premis Blocs Catalunya. La idea de presentar-hi el blog me la va donar la Teresa durant la cerimònia de l’altre dia al Sucre. M’ho vaig mirar i vaig pensar que per què no intentar-ho… 🙂

La feina que hem fet abans del premi que ja hem guanyat l’haguéssim fet igualment. El premi és accessori, si no hagués existit hauriem fet el mateix. Però ara és diferent perquè molts de vosaltres ja heu superat l’assignatura, i els que heu d’anar a segona convocatòria teniu com a feina assignada la realització d’un treball de curs (penjaré l’enunciat d’aquí a uns quants dies). Per tant, que jo hagi inscrit el blog a un altre premi no us obliga a res: qui vulgui participar actualitzant el seu blog i aportant coses als comentaris d’aquest, serà benvingut. Però lògicament jo ni us posaré exercicis ni us demanaré cap esforç extra, així que qui ja en tingui prou pot seguir al seu aire i tots tan amics.

En aquest cas la cosa funciona diferent: per poder passar a la final cal estar entre els primers en una votació popular. Així que us animo a tots, si ho estimeu oportú, a què voteu per aquest blog i que feu córrer la veu per tal que ens voti el major número possible de persones a qui els sembli que el blog ho mereix:

Premis Blocs Catalunya

Dit això… si voleu saber la veritat, no és aquest nou premi el que em mou. Jo ja tinc el meu blog persofessional i el de l’empresa, però ara em ve molt de gust continuar mantenint aquest i donar continuació al present espai d’informació sobre les característiques i canvis en la manera de comunicar que ha suposat internet. Així que, encara que l’assignatura s’acabi (en realitat s’acaba al setembre, però s’entén), jo de moment em quedo amb ganes de seguir informant a la concurrència. Potser el curs vinent, en comptes de començar un blog nou per a l’assignatura, simplement continuo des d’aquí mateix.

Anuncis
Comentaris
  1. emili ha dit:

    OK. Però quina línea argumental tindrien els blocs de qui volgués continuar ?

  2. […] bloc de l’assignatura Informació Electrònica, ha guanyat el primer premi de la primera edició dels Premis Blocs Educatius […]

  3. Javier Leiva Aguilera ha dit:

    A banda de la pròpia que cadascú vulgui donar al seu blog, la gràcia estaria en què seguíssim mantenint un vincle d’alguna manera. Potser cada setmana o cada deu dies podríem proposar un tema relacionat amb la informació electrònica i fer cadascú de nosaltres la seva aportació. Jo faria també la meva i a més al final del tema faria una nota que inclogués els enllaços als vostres articles. Com que en aquest nou context ja no seré el profe, les propostes poden partir de mi o de vosaltres.

    Tot plegat amb el benentès que no esteu obligats a participar cada vegada, però sí que amb un mínim de compromís per part de qui vulgui seguir en aquest vaixell.

    No sé, és una idea. Com ho veieu? S’accepten suggeriments, of course. 🙂

  4. eva romero ha dit:

    A mi em sembla molt bé, així no perdrem el contacte amb les “noves tecnologies” i, a més, en el meu cas, podré seguir fomentant la meua vena artística fent el pallasso, que és el que més bé faig.

    Per cert… aquesta vegada, OPTIMISME!!!

    Boníssimes i merescudes vacances. Boníssimes i merescudes notes. 🙂

  5. Javier Leiva Aguilera ha dit:

    Molt bé, Eva! M’alegra que t’apuntis a seguir fotent canya 🙂

    Ara de moment es tracta d’anar treballant en els blogs i sobretot d’aconseguir vots per poder passar a la fase final. Pel que he vist, en aquesta primera criba el que compta és quants amics tens i no si ho fas millor o pitjor. Així que a veure com ens ho empesquem que ja n’hi ha que tenen força vots…

  6. Javier Leiva Aguilera ha dit:

    Perfecte! A la universitat ho he pensat, però no acabo de veure-ho clar. Primer perquè potser seria massa pesat, tants missatges en pocs dies; i segona perquè això ja és una iniciativa que va més enllà de la universitat i em semblaria estrany.

    No sé, hi pensaré. Com ho veieu, vosaltres?

  7. […] Blocs Catalunya 18/06/2010 Posted by Cristina Clotet in Premis. trackback El blog de l’assignatura Informació Electrònica, de la Diplomatura d’Informació i […]

  8. lidiauvic ha dit:

    Gent, hem d’explicar a els amics que ens vulguin votar que s’han de votar també les entrades del bloc, cada 5 “m’agrada” d’una entrada, sumen 1 vot (si no ho recordo malament).

  9. eva romero ha dit:

    I ES POT FER MÉS D’UN VOT AL DIA, que jo avui ja he votat dues vegades… y lo que te rondaré, morena!

Deixa un comentari

