6è exercici: recomanacions en Social media per a la Uvic

Posted: 11 Mai, 2010 in General
Etiquetes:

Llegiu el següent article per a posar-vos en situació respecte el social media i si us cal documenteu-vos sobre el terme i tot el que significa i comporta:

Fet això, i des del vostre paper d’alumnes que volen rebre el millor servei possible de la seva universitat: quines serien les recomanacions que farieu a la Uvic en matèria de social media?

Com sabeu, jo no sóc el rector de la universitat i per tant no podré fer realitat les vostres demandes, però penso que és un bon exercici per:

  • A la universitat: qui sap si posant per escrit les mancances (us recordo que relacionades amb social media) es pot anar més enllà i posar-hi remei
  • A vosaltres: la perspectiva de “client” us fa més exigents, i per tant podeu imaginar millores sense frens perquè no sou vosaltres qui les haureu d’implementar 😉
Anuncis
Comentaris
  1. […] 15, 2010 Encara no entro a fer cap comentari sobre les vostres aportacions al sisè exercici, pero m’ha semblat adient publicar aquesta petita nota on simplement copio un fragment de […]

  2. maria ha dit:

    Javier, estic fent aquest exercici i hi vull incloure una petita presentació feta amb l’Slideshare, però fa hores que m’hi barallo i no hi ha manera que m’aparegui en el post. Segur que em deixo algun codi… Em pots dir com ho he de fer? Merci!

Deixa un comentari

